luni, 27 aprilie 2015

Isara

Wrap elastic 100% bbc, tricot interlock

Albinuta: 4l 2s, 6500gr
Timp de testare: 1 saptamana


Unele albinute zboara din floare in floare. A mea zboara din sistem in sistem, in ultima perioada din wrap in wrap si uite asa am ajuns sa ne purtam cu drag in wrapul elastic de la Isara.

Din punctul meu de vedere cel mai facil sistem este wrapul elastic, daca il pui corect pe tine nu ai nimic de tensionat ci doar de aranjat. De aceea el este la indemana oricarei mame incepatoare in ale babywearing-ului (bw).

Prima reactie cand l-am primit a fost: in sfarsit un wrap elastic subtire! Ne plimbasem ceva vreme in  Ergo ( care este unul grosut ). Dintre wrapurile elastice probate de mine, Isara este cel mai subtire. Cred ca cel mai corect merita a fi comparat cu cel de la poarta-ma! si Mamagolo, toate  fiind acelasi tip de material, insa Isara este cel mai subtire.

Fiind tricot interlock materialul este elastic doar pe latime si foate putin pe lungime. Cu toate acestea dupa o plimbare mai lunga, de cateva ore, am simtit nevoia unei ajustari la legatura. Acesta s-a lasat sub greutatea Albinutei si dupa ce am scos-o din wrap a fost necesar sa refac legatura ca sa o pun inapoi. Acest aspect este o consecinta a faptului ca materialul este mai subtirel.

Daca ai un bebe tras prin inel poate sa fie o alegere buna pe termen lung, daca el este mai rotunjor si ia rapid in greutate o alternativa ar fi wrapurile mai grosute care nu se lasa asa usor. Desi producatorul spune ca acest produs sustine si este testat pana la 15 kg, personal nu m-am incumetat sa pun si Garagarita in el.
Descriere producator:

Wrapul elastic Isara este din bbc 100%, standard Oeko Tex 100.
Este recomandat de la nastere pana la 15kg.
O descriere ampla gasiti pe Isara

Multumesc comunitatii Babywearing Galati pentru suportul acordat in realizarea acestui material.





Purtari placute!



3 comentarii:

  1. Noi avem un wrap elastic Isara. L-am luat când bubulinul meu avea 3l2s și 8,500 kg. Nu prea ne-am înțeles cu el. Acum știu și de ce. Mulțumesc Mădălina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela, ma bucur tare mult ca ai ales sa iti porti bebelusul! Wrapul elastic este o alegere foarte buna mai ales la inceput de drum, dar in conditiile spuse de tine balansul dat de elasticitatea materialului sub greutatea puiului pot crea un disconfort. ce folosesti acum ? Madalina

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum suntem la Mei Tai ☺

    RăspundețiȘtergere