joi, 7 mai 2015

Producatori

Baby Print

Sisteme ergonomice: wrap elastic, sling fix, sling cu inele, mei tai 
Articole conexe: protectie de iarna

Contact: Diana Nicoleta Cricleviti
Mail: babyprint.ro@gmail.com
Tel: 0770 105 590 


Bumbo Design

Sisteme ergonomice: wrap elastic, sling cu inele, mei tai, soft tai, ssc baby, ssc toddler
Articole conexe: protectie de iarna, protectie bretele

Contact: Ecaterina Marcela Csibi
Mail: contact@bumbodesign.ro
Tel: 0745606883


Casa Zamfirei

Sisteme ergonomice: wrap elastic, mei tai, ssc, sling reglabil, ssc
Articole conexe: protectie de iarna, protectii bretele

Contact: Mariana Zamfir
Mail: office@casazamfirei.ro
Tel: 0740 215 445


Crisalida Esarfe Port Bebe

Sisteme ergonomice: wrap elastic, wrap tesut, sling cu inele, mei tai , wrap tai,
Articole conexe: protectie de iarna, jambiere

Contact: Ilinca Dragan
Mail :crisalida@wrapsling.ro
Tel: 0746 181 955


Isara

Sisteme ergonomice: wrap elastic, ssc baby, ssc toddler, ssc full wrap conversation
Articole conexe: prootectii bretele

Contact: Monica Olariu
Mail: contact@isara.ro
Tel: 0723555060

Mamira
Contact:
FB: https://www.facebook.com/PortBebeMamaira
Web: mamira.ro
Mail:
Tel: 0744 493 474

Marsupi

Contact: Andrei Madly
FB: https://www.facebook.com/marsupibabycarrier
Web: www.marsupi.ro
Mail: amadly@gmail.com
Tel: 0264 442219

Mamagolo

Sisteme ergonomice: wrap elastic, slinguri cu inele,sling fix
Articole conexe: hanorac, poncho,

Contact: Patrubány Csilla
Mail: office@bebeinbrate.ro
Tel: 07430 701 646


poarta-ma!

Sisteme ergonomice: wrap elastic, wrap tesut,  sling cu inele, sling fix, mei tai,wrap tai mic, wrap tai mare, ssc baby, ssc toddler,

Articole conexe: protectie de iarna, poncho, protectie bretele, jambiere

Contact: Diana Mateescu
Mail: contact@poarta-ma.ro
Tel:0726 94 32 19 

Tu si bebe
(handmade/WAHM)

Sisteme: wrap elastic, softai, ssc baby, ssc toddler
Contact : Adriana Gherasimescu
FB: https://www.facebook.com/tusibebe
Web: 
Mail:
Tel: 

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Crina, nu am uitat le-am scris si nu am primit niciun raspuns de le ei. In situatia aceasta se mai afla unul sau doi producatori.

      Ștergere