marți, 21 iulie 2015

Stash de vacanta

Stash de vacanata : 5 zile, Braila
Gargarita 2a11l
Albinuta 7l2s



Saptamana trecuta am plecat la drum intr-o mica vacanta. De data asta am plecat cu masina si evident ca am umplut porbagajul cu diverse. In aceste conditii favorabile, fara prea mari restrictii la facut bagaje si carat multe lucruri, m-am decis ca e momentul potrivit sa iau cu mine toate sistemele pe care le aveam in casa si la final sa vad ce am folosit, cum am folosit si ce m-a ajutat in mod real.

Stashul a fost format din: wrap tesut - size 6, sling cu inele, wrap tai mic, ssc baby, ssc toddler, softai, sling fix si wrap tesut - size 4 (de jos in sus).

Toate acestea pentru cei doi copilasi Albinuta si Gargarita. Nu am avut carucior la noi, desi soacra mea chiar s-a straduit sa cumpere unul. Ma bucur ca in cele din urma a abandonat ideea si a inteles ca cel putin pentru noi nu e necesar. Au fost folosite aproape toate.




 Ce-am folosit? Sling cu inele, slingul fix, wrapul tesut, soft tai-ul si ambele ssc-uri baby si toddler.

Oricat de mult acest Oxy de la poarta-ma!, wrap tesut - size 6,  trebuie sa recunosc ca mergea mai bine unul scurt pentru  a face o legatura intr-un singur strat si pentru a nu imi atarna cozile la spate.


Lipsa somnului de pranz si-a spus cuvantul si salvator in acele momente a fost ssc-ul toddler  in care Gargarita a adormit in mai putin de un minut. (filmuletul il gasiti aici). Credeti ca Albinuta a stat  la distanta ? Putem vorbi si de un altfel de tandem sau babywearing la patrat.


Pentru urmatoarea vacanta m-am decis sa nu le mai iau chiar pe toate ci doar cateva dintre ele, iata topul 3 sisteme de luat in vacanta de vara:

slingul cu inele - cel mai racoros si usor de folosit si se poate impaturi astfel incat sa nu ocupe mult saptiu;



slingul fix - usor de folosit si ocupa extrem putin spatiu.


- ssc-ul : practic pentru amandoi copilasii si usor de folosit inclusiv de tata, de mare folos si pentru tandem.



Daca credeti ca a ramas ceva nefolosit, va inselati! Intalnirea cu mamicile purtarete din Braila a facut ca tot ceea ce am plimbat in mini vacanta sa fie folosit, pipait si testat. Grupul local de Babywearing din Braila il gasiti pe FB aici. Dragelor, sunteti SU-PER-BE!


Plimbari placute!

Madalina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu