joi, 28 mai 2015

Mamagolo - Limited - Bucovina

Sling cu inele BUCOVINA
colectia Limited, Mamagolo

 Cristina si Georgica (22l, 11kg)

Un sling de vara, un sling confortabil, aerat, care ofera o sustinere foarte buna. Ofera si o incantatoare senzatie de elasticitate ca la toate celelalte slinguri handwoven pe care le-am probat... cam putine, recunosc, dar cu nume mari: Lemonlooms si Uppymama.
Prima intalnire a fost la Babyexpo. L-am probat nespalat. Se simtea placut, sustinea foarte bine, dar se tragea incredibil de greu prin inele si s-a incapatanat sa treaca greu prin inele si dupa mai multe utilizari, atunci cand a venit la testat. S-a imblanzit incredibil de dupa prima baita si dupa ce l-am calcat inca umed fiind si.... surpriza, materialul a inceput "sa zboare" prin inele. Deci, trecem la calitati si usurinta de a fi tensionat.

Calitati:
Moale si maleabil -> recomandat pentru bebelusi foarte mici
Elasticitate buna -> recomandat pentru nou-nascuti si mame fara experienta cu slingul
Trecere usoara prin inele -> recomandat mamelor incepatoare
Sustinere foarte buna -> recomandat pentru bebelusi grei
Material aerisit, 'poros' -> recomandat pe timp de vara
Aspect rustic -> Intra bine in peisaj in concediile pe la munte

Neajunsuri:
Elasticitatea foarte buna face ca, pentru un toddler nazbatios, sa fie ceva mai usor de evadat, fata de un sling cu tesatura rigida... din care oricum evadeaza, dar cu ceva mai multa bataie de cap pentru el.
Materialul este unul delicat, consider ca e necesara o spalare delicata, fara stoarcere la masina.

Aici inchei Review-ul meu. E vara, anotimpul perfect pentru slinguri, daca va tenteaza un handwoven la un pret confortabil... nu ezitati, chiar e un sling bun!


Anca si Eva (21l si 10 kg)

Eu l-am primit deja imblanzit de la Cristina, mi-a placut din prima clipa cum se simte tesatura, imi aminteste de moliciunea canepei indelung purtate.
Se muleaza foarte bine, elasticitatea ajuta sa fie ca o a doua piele. Mi s-a parut ca se regleaza usor, nu se incurca in inele.
Tesatura aceasta respira incredibil de bine, l-am purtat in Madrid, la temperaturi de 30-32º si nu am simtit ca se incinge sau se lipeste de piele. A ajutat mult si culoarea, care a reflectat cu succes soarele.
Sustine bine - pitica mea are 10 kg dar nu le-am simtit nici dupa 3 ore de purtare. Materialul este plin, nu taie, tensionat corect este extrem de confortabil. L-as recomanda pentru purtarile de lunga durata.


Andreea si Sara (12l, 9kg)

Fata de celelalte slinguri cu inele tesute manual pe care le-am incercat (branduri mai high end), Bucovina mi s-a parut mai dens tesut si mai usor de reglat. Desi e bumbac 100% sustine foarte bine greutatea, oferind o experienta similara cu un blend 50% in, in termeni de sustinere a copilului.

Umarul gathered este confortabil si permite aranjarea materialului oricum ii este comod purtatorului, spre deosebire de pleated care s-ar putea aseza incomod pe anumite conformatii. In plus, poate fi rearanjat usor, daca un copil mai agitat reuseste sa se foiasca suficient cat sa miste materialul de la locul lui.


Milena si Anastasia (1an  10kg)


Acest sling este primul sling/wrap tesut manual pe care am pus mana si datorita lui sper ca nu ultimul. Se simte parca in tesatura ca e special...ca acesta e tesut doar pt tine si copilul tau. Era putin alunecos cand ne-am cunoscut, nefiind inca spalat, dar extraordinar de elastic si moale. Sustine lejer 10 kg. Si pe langa toate astea mai e si "fancy"! Eu il recomand din suflet pt vara asta!























Descriere producator

Sling cu inele tesut manual (handwoven)
Bumbac100%
290gr/mp
Mai multe detalii puteti gasi pe pagina Mamagolo





Cu drag, 
Anca,  Andreea, Cristina si Milena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu